Bugün saat 17.30’da imza verme işlemi sona ermiştir. Noter Tasdikli yeterli sayıda imzayı birleştirerek Perşembe günü Genel Merkezimize teslim edeceğiz.
#DeğisimveUmutKurultayı’na destek veren tüm Delegelerimize yürekten teşekkür ederiz. #değişimumuttur
-
Sadullah Kısacık: Polis İntiharları Kişisel Sorun Denilerek Geçiştirilemez
-
YÜREĞİR’DE KURSİYERLERİN ESERLERİ SERGİLENDİ
-
Ne Yapsanız Geçmeyen O Yorgunluğun Sebebi Bulundu: Evdeki “Gizli” Pandemi!
-
Adana-Samandağ arasında kurulan kadın dayanışma köprüsü güçleniyor
-
Hacıbektaş’ta konuşan Cemal Canpolat: Bu coğrafya halen zulme direniyorsa Hüseyin’in kararlılığındandır!
-
Paranoid Yorumlama EğilimiParanoid
