Bugün saat 17.30’da imza verme işlemi sona ermiştir. Noter Tasdikli yeterli sayıda imzayı birleştirerek Perşembe günü Genel Merkezimize teslim edeceğiz.
#DeğisimveUmutKurultayı’na destek veren tüm Delegelerimize yürekten teşekkür ederiz. #değişimumuttur
-
‘Gezegenin Sağlığı, Ekoloji ve Ekopedagoji’ Paneli
-
Adana Büyükşehir Belediyesi sosyal belediyecilik anlayışından taviz vermiyor
-
Yumurtalık’ta 5 Haziran Dünya Çevre Günü’nde anlamlı etkinlik…
-
Seyhan Belediyesi’nden İklim Değişikliğiyle Mücadelede Önemli Çalıştay
-
Ayıranlar Utansın…
-
33. Adana Altın Koza Film Festivali’nin tarihleri belli oldu
